Monday, May 20, 2013

my story my life


assalamualaikom

yezzz tiba masanya aku da menghabiskan aku ye diploma rekabentuk grafik kolej ptpl shah alam :) hari yang aku tungu2 kan ialah hari convo aku yeebbaaaa dapaat surat sebelum pilihan raya so ditunda disebabkan pilihan raya 5 arblan 5 so convo aku berlangsung 11 arblan 5 dekat MSU macam biasa sehari sbelom convo de raptai ambik jubah semua okay smua muka exitedd termasuk aku hahaha gila tak happy weii :)








ibu saya da convo hehehe



terimakasih pada yang datang terutama  famili aku yeee memang superb time nak cari dorang3 ni sebab abs je shoot at tangga smua da lari cari semua ahli keluarga aisshh aku yang dok berkeliaran mencari dorang rasa nak nagis pon ada akhirnya jumpa jugak memang jauh lahh aku at ucafe dorang at tangga bawahh berlari aku weeii hahaha ... pape pon terimakasihh u all's then terimakasih bunga dari ibu yezzz dapat jugak kan :) ini semua untuk semua :) 




No comments:

Post a Comment