Monday, May 7, 2012

final exam :)

assalamualaikom..

hye u all dengan ini aku nak umumkan yang aku akan menduduki minggu peperiksaan akhir wahh gitu macam amik SPM kann mak suka nokkk :)

aku amik dua subjek je disebabkan sem pendek kann :

14 /5 / 2012 : pengajian ISLAM - 9.00 am - 11.30 am
18/5/2012 : pengajian MALAYSIA - 9.00 am - 11.30 am

amacam ok tak jadual aku eheheh nampak tak aku macam tak SEDIA nak final exam nampak kann kannn kann ye memang tak SEDIA weiii ya ALLAH :( harap2 masuk lah otak apa yang diajar dan apa yang aku baca insyallah DOAKAN ye amin :)

ori from my nikon D90 !!

ok motif gambar ni sebab munasabab dia ialah aku tersentuh dan aku rasa nak menagis kot amik gambar auntie ni humm tak au lahh dia still ade anak lagi ke tidak or dia diBUANG ke dari keluarga dia humm nape lah manusia ni kejam sangat humm ...ya ALLAH dunia AKHIR ZAMAN !!!

p/s: tolong sapa2 baik tak belikan susu UNTUK MENGEMUKAN aku dah naik panas teliga dengar orang cakap aku makin KURUS !! :)

No comments:

Post a Comment