Tuesday, May 10, 2011

ptpl shah alam diploma rekabentuk grafik

ok aku nak story bout my kolej kekawan aku dekat kolej hee entah mood tetiba baik nak story sal aku punye stady lak hee tak malu punya budak wht eve lah ye nak baca silakan tak nak baca get out from my blog ok !!!

aku strt masuk kolej ptpl ni sejak taun lepas tak silap aku 10/06/10 ha gitu lah gamaknye jejak kan kaki ke alam menjadi student kembali walawei sangat excited sampai tak ingt nak balik kot grrr jumpa kawan baru lec baru pembelajaran baru wei kejutan budayalah gak hahaha sangat puyus lah kan aku grrr padalah bese je cam masuk sekolah balik hahah cuma die ye jadual lain subjek yang aku amik ni lain ...yelah nak jadi orang berSENI sangat ah ye insyallah dengan bimbingan semua lec aku akan kejar cita2 aku sebenarnye dengan usaha sendiri sokongn ibu bapa aku amin ~~~~
masa sem 1 aku sangat lah blur dengan apa yang aku belajar wei sumpah TIDAK PAHAM lah grr tapi dengan adenya kawan yang boleh diharap aku dapat jugak memahami apa yang diajar oleh puan aida , puan suhizan , puan kartini wei syunk lah leec ni muaaaajhhhhxxx ( amik hati ) ...
sem 2 lak haishhh jangan cakap lah dah tekad nak belajr leklok wei sangat lah tekad tu kan grr tapi hasilnye alhmdulilh diluar jangkaan if pon masa itu aku nyak gila msalah selamat ade kawan2 yang tolong bagi semngat amim jasa krang aku akan kena sampai aku mati insyallah syunk lah u all 's....
short sem mak ai jangan cakap lah wei 1 pe tak paham sejarah pulak kan grr sangat buntu ini minda wei sumpah time skul mngh tu lah aku main2 lagi grr malu lah weii tapi usaha tangga kejayaan ok akan ku usha ok memahmi sejarah ini insyallah ...
ok korang mesti penat nak baca sal aku ye sem kan hahah da tu kata nak story bout kolej aku kan hahah bout peljaran aku kan hahah apalah u all ni ...tapi pape pon setelah aku berpijak di bumi kolej ni baru aku tau mana yang buruk mana yang baik ...humm syukur sangat aku tak de lah berubah seperti orang lain masuk belajar terus berubah kan grrr selmat wei dari itu pon aku dah syukur amin ~~~~ trima kasih ya tuhan kau kuat kan lagi iman aku amin ~~~~
classmate aku semua sporting gila lah wei sampai kan aku jadi bahan buli tak pe memahami walau pon ase nak balas balik tapi tak mau sebab aku lebih happy cam ni lagi rapat kot grrr....syunk u all ....

wei22 semua classmate aku ...
1.aku nak mintk maap 
2.aku syunk korang 
3.aku suka sangat kawan ngn korang 
4.walau kekadang ade salah paham ngn korang 
5.korang banyak bagi sokongan kat aku 
6. jasa korang aku tak lupa 
7.korang terbaik wok~~~~!!!!


itu saja aku nak story short saja tak nak update panjang2 hahah nnt ade yang buhsan kan grr salam !!!
diploma rekabentuk grafik (DRG) u all gempak lah wei !!!!

syunk u all ni separuh dri classmate yang ado :)
yang alway's ade bila kami kesunyian heee :)

No comments:

Post a Comment