Friday, May 6, 2011

mom and dad coming home 'ole2 dari sabah

gambar di atas di r&r dengkil

pertama sekali hari ini dalam tak bapa nak sejarah aku drive ke LCCT 
untuk jemput ayah dan ibu baru balik dari honeymoon at sabah :)
v
v
v
LCCT 
waa sudah sampai wow 
okok masa untuk tunggu flight my mom and my dad sangat lama heee
kecian insan yang follow aku tu heee maka dengan itu kami 
ke MCD weiii makan aiscream lah pe lagi grrrr
on9 sebentar borak kutuk mengutuk heee
tu adelah wajib grrr :)


tik tok tik tok 
yeeyyyy my mom and my dad sudah sampai ok masa untuk pulang
ayah drive ok sayunk ayah heee
v
v
v
antara ole2 dari sabah sikit saja :)


baju dari sabah 
dua helai saiz M 
memang tak lah grrr
thx mom ...

ni ole2 aku suka sangat 
sebab aku kan wanita bertudung ok !!
maka my mom belikan pin tudung serta tak lupa gelang ok !!
sangat lawa heee thx mom ilysm!!!


p/s:amaran keras pada abg POLIS tu tadi terima kasih sebab sudah SAMAN kete saya :)
maka dengan ini saya akan usaha tidak akan buat salah lagi :)
perasaan sangat cuak grrr !!!

No comments:

Post a Comment