Sunday, May 22, 2011

kapar-->krtu-->tesco shah alam-->giant shah alam -->makan-->

sayang semua :)
hari ini hari memandu sedunia sebab hari ini satu hari ni aku asyik drive je tahu ye then dengar radio kuat2 perghh memang sebenarnya pening tapi dah tak nak bagi aku ngantuk rite :)

1stly story at home dulu lah ye mari sini baca ok :

pepagi ibu aku dah kejutkan aku dengan bunyi bergini 'ADIK BANGUN!!!' (nada memanja) SWEETTT kan heheheh bese dah macam anak tungal dah sebab adeq beradeq lain dah kawin kan grrrr ...

rutin : 
bagun terus capai tole
masuk bilik air 
(mandi)

pas mandi sarapan dengan ibu di teman ni dengan cerita di tv wah pepagi aku dah tengok cita yang amat menghayat hati weiiii hadoi tak boleh bla heheheh layan je lah kan grrr sebab mia sarah si budak comel tu berlakon suka2 sangat ....

perbualan kami :
ibu : tepon ayah deq
aku: buat pe??? (muka tak leh bla)
ibu: cakap lah kita nak datang sana .. :) (muka nak senyum kmbing je heee)
aku: bak meh lah nfon heheh ( gelak jaat )
ibu : year pegi amik at bilik 
aku : -------->>taip mcg then anta :)

setel sudah sarapan pagi weeee tengok tv sebentar sementara nak tunggu mood ibu nak pegi siap then nak gerak gie tempat keje ayah ...tik tok tik tok 12.15 pm ....ok berangkat ke tempat keje ayah aku die kelab rekiasi tentera udara ' deputy maneger f&b '... ni lah part aku paling tak suka then suka hahah kene drive lah pe lagi wee capai kunci dari ibu then lest go ~~~ vrooommmmm ~~~

p/s: aku kalo bawak ibu aku kene berhemah lerrrr tak leh laju3 t kunk my mom marh nampak tak hipokrit disitu hrrr :)

akhirnya sampai jua di tempat keje ayah aku weee ~~ loncat terus keluar ke dalam kete ayah sebab masa ontway ke tempat keje ayah ,ayah kol :

perbualan kami :
ayah : dekat mana ??
ibu: dah nak masuk kem dah ...
ayah : ok cepat sikit nak mam dekat luar 
ibu : ok kejap lagi sampai 

then kami berlalu pergi meningalkan viva kepunyaan ibu di tempat keje ayah heee ok yang ni ayah aku lah drive gila nak soh aku grr memang tak nampak lah sapa bawak kete ayah aku ni heee ...vrom~~~~~~~
destinasi  pertama di plazamasalam wah2 dekat je sebenarnya hahah semata2 mahu cari beg balik kampung upzz ade ke kampung lagi ye grrrr :) what ever lah kan janji memang nak cari beg fuh jalan punya cari hummm tak de yang terpahat di hati then terus berlalu ke....

destinasi kedua  tesco shah alam walawei memang aku cuma nak cakap lah kan perut aku ni dah naik menjerit nak nasi tahu !!! tak pe aku sabau lagi hummm ikotkan saja kehendak kedua ibu ayah aku heee....terus loncat keluar weiii hahah aku kan gila sikit heee...terus tuju ke dalam dengan niat harap adelah beg tu hmmmm jalan punya jalan kan harapan tingal harapan TIDAK ADA lah weiii harap je besa tapi tak de hadoi ponat den je tapi tak pe hee dapat cuci mata weieiiiiii ````

destinasi ketiga walawei ke kedai NASI KANDAR weeee semua ni kehendak aku sebab aku memang dah lapar tahap singa weiii ayah ibu pon turutkan saja permintaan aku dengan ini aku punya rm8.50 paling murah kan hahah sangat lah kan ayah ngn ibu ye bau rm 5.30 aku ye mak oit makan ke melantak hahah janji kenyang heeee!!! tapi tak dinafikan perut den dah buncit wei hahah suka kan ....

destinasi keempat pulang semula ke tempat keje ayah untuk amik kete viva ibu dengan itu aku lah drive sendiri sebab ibu naik ayah haissshhh milik aku skunk kete itu maka leh bawak laju2 siap main potng memotong dengan ayah aku heeee....perjalanan dimulakan ke....

destinasi kelima giant ...weeee sampai saja aku dapat dulu park haha sian ayah tak dapat park lagi so aku tunggu mereka di dalam giant heee sempat dak mata ni memain mata dengan insan2 yang lalu heeee gatal gila kan aku what ever lah ...pncarian diteruskan ok masuk melangkah ke dalam giant dengan harapan wah2 cam nak cari apa entah hahah ok finally DAPAT jugak hahah rm 150 sahaja ok murahkan huhuhu....skunk waktu aku lak nak pau ayah aku hee aku dapat beli dulu helai selendang wweeee wana putih dan pink ofcozlykan heheheh rm 30.00 jee terima kasih ayah <3

destinasi terakhir rumaaa~~vrooommmm~~~ aku balik dulu ye shah alam jumpa agi padahal aku belajr pon at shah alam hadoi hahaha ...perjalanan yang amat bohsan sebab dah lah drive sorang2 lagu semua at radio hadoi tangkap leleh derr boring sangat rasa nak menjerit hahahah apa pon tak boleh teruskan saja dengan tabah !!! sampai jugk ruma tepat jam 7.00 pm :)




nampak tak pipi aku dah naik hee

promot sekejap grrr
en.mok(D90) aku 


p/s : seharian bersama ibu ayah buat aku tergelak tersenyum gembira sangat :) terima kasih ibu ayah buat adeq rasa disayangi dengan penuh ikhlas love u all ~~`
 ' hidup aku dah cukup sempurna tanpa insan tersayang disisi terima kasih ibu ayah '

MAAP TERPANJANG LAK GRRR SELAMAT MEMBACA 
TERIMA KASIH MUAHHXXX

No comments:

Post a Comment