Tuesday, April 19, 2011

projek final 'kitar semula'

ok hari ini tak cite sebenarnya nak cita cuma aku teringat al kisah masa present 
benda alah nie amat funny :")
V
V
trafic light


hasil final projek ni idea datang dari classmate aku jugak tima kasih pada
daddy a.k.a epul apekx 

hasil yang tak seberapa sebab bila berkumpulan dengan aku memang 
akan timbul idea nogk ngek cikit gagag sampai kawan aku si azie naik begang layan kerenah aku grrr
time to present :
permulaan yang amat cuak if dah bese hahah ok lah tapi kan puan karitini bantai gelak sebab
tengok kiteorang ye trafik light hahah sebab benda ni jadi unik coz aku ade 
tambah stro at atas tu heee gila kan ...
thx to :
azie 
atty

sebab tahan dengan peragai aku yang gila2 sampaikan trafik light kita nie 
aku terasa unik sangat :")



tadaaaa~~~
tiga dara pingitan heee 
suri ini hanya hak milik kekal photo seha ok :")

p/s : nape aku tak senyum buruk sangat grr :")

No comments:

Post a Comment