Sunday, March 27, 2011

tasik titiwangsa (autoshow)

perghhh memang dua hari berturut2 aku berjalan je kerja nya ..ok hari ini hala tuju ke tasik titiwangsa sebab dekat sana ade pameran kucing serta autoshow humm apa lagi gempak dibuatnya sampai2 saja memang perit lah nak cari park datang plak tepat kol 12.00 tengah hari memang super duper panas tapi aku tetap menten sebab aku tak kisah :)
masuk je tempat autoshow tu perghhh darah aku terhenti kejap tengok semua kereta yang meke2 wat memang gempak bila agak nya kete kancil aku nak bertukar hahah insyallah ade rezeki aku buat :)
jalan punye jalan lapar sudah perut apa lagi tibai durian lah wah2 tak ingat ye durian kan panas apa aku heran bedal saja :) 
apa lagi nak cita ye humm rasanya memang malas aku nak story banyak2 sebab aku asa better usha jelah gambar dekat facebook ok :)
apa2 pon aku sayang kamu semua :)
seikhlas hati :saya gemokx

No comments:

Post a Comment