Friday, October 22, 2010

bila mase dah dekat sem baru


wah tik tok tik tok ... tk lame gie aku da nak masuk sem baru dunia baru lah nampakye padahal macam dunia lama jep ah pape jep lah janji aku nak tunjuk at ibu aku n ayah aku yang aku leh berjaya amin !!!! papepon aku dapat mesej dari cici yang menyatakan duit ptptn da masuk aku nie memang malaz sgt2 nak tgok sebab cici kate dapat 4 rat jep bek tak nyah tegok huh ckup ke ea sebab barang2 grafik semua mahal nak mampos huhu aku hope gak result aku yang terbaik insyallah atas berkat doa ibu n ayah aku amin !!!! aku tak nak repet sakit perit nak bayar alik huhu aku kan ye sekaya org lain aku sederhana jep pe2 pon aku bersyukur dengan apa yang maha esa da berikan pada aku amin !!! semoga aku dapat kecapi segal impian aku yang selama ni aku pendam amin!!! hope sem baru nie aku dapat belajar dari kesilapan mase sem lame heee aku hope tak kan berulang kembali amin!!!! aku nak buktikan at adeq beradeq aku serta at ibu n ayah aku insyallh!!!! aku tak nak hampakan dieorg yang da sokong aku dari belakang then tok pasangn aku pon same hope die dapat tempat stady yg the best serta die dapat apa yang die inginkan selama ni amin...!!!! time 4 life student !!!!

No comments:

Post a Comment